Måndag!




Solen skiner och vädret är jätte mysigt ute idag. 
Blev dåligt med bloggandet igår men de kan ha att göra med att jag jobba mellan 11 och 3 och direkt efter det åkte jag hem till syrran för att hjälpa henne med Barnkalas :) altid lika mysigt att se alla glada barn leka och inte vara tysta en sekund. När alla barn hade gått hem runt halv 6 åkte jag hem för att göra en religionsuppgift klar. Sen va jag så trött så jag slocknade nästan direkt föruton att mamma tringa med mig ut på en promenad med men den blev inte så lång.
Nog om igår solen skiner ju ute och hur glad är man inte för de, jag som suttit instängd i skolan hela dan tänkte sätta mig ute i solen lite nu. 

Ha en under sol dag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0