Endast 3 dagar kvar kan det bli bättre :)

Nu har jag varit jätte dålig på att skriva på bloggen har varit så himla mycket så jag hinner knappt ta ett kort ens. Gårdagen spenderades med hela klassen hemma hos Mickan först sen drog vi vidare till ekudden för "fylle"brännboll riktigt rolig kväll måste jag säga trotts alla smälla men det är väl sånt man får tåla när det är studentvecka yippi :). Har dock inga klrt att lägga upp eftersom linda fick låna med sig min kamera. Idag har jag varit och köpt läppstift,stumpbyxoroch paraply eftersom det ska bli regn på studentdagen :( suck säger jag bara de kommer ju förstöra så mycket om det regnar men men vad ska man göra åt de. Jag har även hunnit med att tvätta fönster och städa känner mig så duktig så. ´



När mamma och pappa kom hem från jobbet överaskade jag dom med kaffe och nybakade kladdmuffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0