En helt vanlig onsdag

idag har jag letat runt i hela stan efter rosa servetter till stundenten fanns ingen stans sen när jag gick in i en mataffär så finner jag jätte söta rosa servetter med söta mönster på vem kan tänka sig att dom har det på en helt vanlig mat affär det trodde inte jag iallfall.
Efter allt slit med letandet efter dom där servetterna och lite annat smått och gått jag köpte inför förberedelsen inför studneten tog jag en fika med vännerna på stan.
Som valigt var jag  dålig med kameran idag eftersom den har gått sönder inte så vidare kul nu inför allt firande hoppas den går att laga ska gå och lämna in den imorgon och förhoppningsvis går den att laga.

Imorgon bär det av till skövde för en shoppingrunda sommarkläder kan man aldig få för mycket av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0